sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Tunteet.

Kun tunteita ei osaa käsitellä oikealla tavalla, huomaa että niiden käsittelytapa muuttuu erilaiseksi. Minä käsittelen tunteeni ruoan kautta. Koska niin olen vain oppinut tekemään pienestä pitäen. Sitä miksi niin teen niin en ole vielä saanut selville, mutta joka viikkoisissa terapia käynneissä syitä käyttäytymiselleni etsitään.

Muutama päivä sitten ymmärsin viime viikkojen jojoilun syyn ruokailujeni suhteen. Se että joku on niin epävarma ja epävakaa minun vieressäni, vaikeuttaa minua oman terveyteni kanssa. Olen niin heikko että omat tunteeni menee vuoristorataa, koska rakas ihminen vierelläni on ollut epävarma parisuhteestamme. Koirieni ja minun sairauteni takia. Tai ainakaan muuta selitystä en ole keksinyt.

Viimeinen 1,5v on ollut kamalan rankkaa myös parisuhteeni kannalta. Mutta nyt se on loppu. Vaikka tässä ei olekaan mitään järkeä ollut pitkään aikaan enää, niin ei siitä ole helppo päästää toisesta irti. Enää en vain jaksa itkeä joka viikko sen takia että minua satutetaan tahattomasti. Vaikka kyseessä onkin minun yksi rakkaimmista henkilöistä ja minun yksi paras kaverini. Nyt on aika päästää irti ja odottaa elämässä uusia tuulia.

Toivon että nämä kyyneleet on vihdoinkin viimeiset mitä tarvitsee kestää. Vihdoinkin me molemmat pääsisimme takaisin kiinni omaan elämäämme. Kun tuntuu että yhteinen elämä on sitä rokottanut. Toivottavasti ystävyys säilyisi..

Toivottavasti tällä kertaa syömishäiriöni ei pahene, kun tiedän syyn ja yritän käsitellä sitä ammattilaisen avulla..
weheartit.com

3 kommenttia:

  1. Siis etkö sä jo eronnut tästä tyypistä ajat sitte :o

    VastaaPoista
  2. Viime joulukuussa erosit Mäksystä ja siitä miehestä oot kirjottanu monta samanlaista vuodatusta et se ei ymmärrä ja sä vaan itket...jne

    VastaaPoista
  3. En mä täällä koko elämääni kerro, yleensä ennemmin vain kaiken pahan mielen puran sanoiksi. Hyvistä hetkistä selviän ilman :) Joskus on vaan pakko päästää irti ja kuunneltava järkeä. Näin kävi tällä kertaa.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Kommentteja valvotaan, joten se näkyy kaikille tarkastettuani sen. Kirjoitathan asiallisen kommentin, niin se pääsee näkyville!